• Startdatum:
    Oktober 2019
  • Einddatum:
    Februari 2019

Product

De Eisma Media Groep (sinds 1874) is uitgever van hoogwaardige informatie en communicatieproducten en -diensten (o.a. vaktijdschriften, websites en e-mail nieuwsbrieven, events/awards en leermiddelen) in diverse business to business- en educatieve markten.

Opdracht

De business unit Bouwmedia heeft met Bouwwereld één van de toonaangevende en langst bestaande tijdschriften voor bouwtechnicie en archtecten in handen. Het online magazine bevat via de ingang ‘premium’ veel bouwtechnische en ontwerpcases die ook bij het HBO/WO onderwijs door zowel studenten als docenten tot gewenst studiemateriaal behoort. Wij hebben deze niet zo kapitaal krachtige, maar bijzonder interessante doelgroep in kaart gebracht en het ‘Premium’ middels persoonlijke verkoop bij alle instellingen aangeboden.

Extra informatie

Bekijk Bouwwereld Premium

Kan ik u ook verder helpen?

Bent u n.a.v deze testimonial overtuigd dat ik ook wat voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Over Joop Kolkman

Joop Kolkman

Mijn actieve loopbaan in verkoop begon op mijn 21e in de binnendienst. Vanaf mijn 23e werd het buitendienst advertentieverkoop voor makelaarskranten. Gevolgd door vakmedia voor bouw- en techniek. Daarna deed ik veel kennis- en verkoopervaring op in de transitie van traditionele informatieproducten naar online databased applicaties. En ook in de bouwwereld zelf ben ik actief geweest in verkoop van grootschalige (kozijn)projecten.

Ik ben werkzaam geweest voor A-merken als o.a. Cobouw, Schuttevaer, NBD/nbdonline.nl, De Vries Gorredijk/Vrigo+. In dezelfde periode ben ik na scholing bij het NIMA in nevenfuncties actief geweest voor deze organisatie als praktijk examinator en case schrijver van NIMA Sales A/B examens.

Zowel in uitvoerende als leidinggevende verkoopfuncties ben ik altijd geboeid geweest, en op zoek gebleven, naar nieuwe kansen. Noem het strategie, tactiek en/of marketing: als je iets wilt verkopen heb je het allemaal nodig. Verkoop is dus leuk en veelzijdig.

Mijn ambitie met VorteKx is om drie decennia ervaring en kennis te bundelen en u aan te bieden in de vorm die bij u past. Bij voorkeur in de "operatie": waar kunnen we het "vliegwiel" aanzwengelen? En dan aan de slag!

Met het allerbelangrijkste besef: verkoop is mensenwerk, en werk voor en van mensen.

Referenties

Hieronder staan een aantal klanten waarvoor ik één van deze diensten heb mogen uitvoeren.