• Startdatum:
    Oktober 2018
  • Einddatum:
    Januari 2019

Product

Armstrong Plafonds is wereldwijd, maar ook in Nederland één van de toonaangevende fabrikanten van akoestische systeemplafonds. Voor elk utiliteitsproject heeft Armstrong een passende oplossing waarbij akoestiek en design centraal staan.

Opdracht

Met de zogenaamde ‘Prelude Max’, een nieuw ophangsysteem voor systeemplafonds specifiek voor datacenters, heeft Armstrong een stevige argumentatie in huis in het reduceren van het energieverbruik in deze grote energie slurpende complexen. De reductie betreft circa 25%-35% van de warmtelekken in de serverruimtes. Het product wordt vanuit de USA vermarkt aan de wereldwijd actieve spelers. In Nederland heeft VorteKx onderzoek gedaan naar de werking van de bouwkolom opdat voor de lokale markt duidelijk zal zijn wie de te bewerken DMU is. En met welke boodschap.

Extra informatie

Bekijk de commercial van Prelude Max!

Kan ik u ook verder helpen?

Bent u n.a.v deze testimonial overtuigd dat ik ook wat voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Over Joop Kolkman

Joop Kolkman

Mijn actieve loopbaan in verkoop begon op mijn 21e in de binnendienst. Vanaf mijn 23e werd het buitendienst advertentieverkoop voor makelaarskranten. Gevolgd door vakmedia voor bouw- en techniek. Daarna deed ik veel kennis- en verkoopervaring op in de transitie van traditionele informatieproducten naar online databased applicaties. En ook in de bouwwereld zelf ben ik actief geweest in verkoop van grootschalige (kozijn)projecten.

Ik ben werkzaam geweest voor A-merken als o.a. Cobouw, Schuttevaer, NBD/nbdonline.nl, De Vries Gorredijk/Vrigo+. In dezelfde periode ben ik na scholing bij het NIMA in nevenfuncties actief geweest voor deze organisatie als praktijk examinator en case schrijver van NIMA Sales A/B examens.

Zowel in uitvoerende als leidinggevende verkoopfuncties ben ik altijd geboeid geweest, en op zoek gebleven, naar nieuwe kansen. Noem het strategie, tactiek en/of marketing: als je iets wilt verkopen heb je het allemaal nodig. Verkoop is dus leuk en veelzijdig.

Mijn ambitie met VorteKx is om drie decennia ervaring en kennis te bundelen en u aan te bieden in de vorm die bij u past. Bij voorkeur in de "operatie": waar kunnen we het "vliegwiel" aanzwengelen? En dan aan de slag!

Met het allerbelangrijkste besef: verkoop is mensenwerk, en werk voor en van mensen.

Referenties

Hieronder staan een aantal klanten waarvoor ik één van deze diensten heb mogen uitvoeren.