Ik heb 28 referentie(s) voor u!

“Prelude Max” introduceren

Product

Armstrong Plafonds is wereldwijd, maar ook in Nederland één van de toonaangevende fabrikanten van akoestische systeemplafonds. Voor elk utiliteitsproject heeft Armstrong een passende oplossing waarbij akoestiek en design centraal staan.

Opdracht

Met de zogenaamde ‘Prelude Max’, een nieuw ophangsysteem voor systeemplafonds specifiek voor datacenters, heeft Armstrong een stevige argumentatie in huis in het reduceren van het energieverbruik in deze grote energie slurpende complexen. De reductie betreft circa 25%-35% van de warmtelekken in de serverruimtes. Het product wordt vanuit de USA vermarkt aan de wereldwijd actieve spelers. In Nederland heeft VorteKx onderzoek gedaan naar de werking van de bouwkolom opdat voor de lokale markt duidelijk zal zijn wie de te bewerken DMU is. En met welke boodschap.

Klantenwerving voor de Mercuur

Product

De Mercuur is een is een online database met bouwprojectinformatie en een ‘pre-CRM’ functionaliteit. De gedetailleerde projectdata helpen fabrikanten van bouwmaterialen, bouwbedrijven en architecten in hun commerciele proces.

Opdracht

Het werven van nieuwe klanten als abonnee in Nederland en België.

Werving voor “Social View”

Product

Social View is online platform waarbij social media feeds verzameld en gerangschikt worden naar categorieën ‘utiliteit’, ‘zorg’ en ‘woningbouw’. Een abonnement levert leads op om een social selling programma mee in te richten.

Opdracht

Werving van bouw gerelateerde bedrijven zoals toeleveranciers en bouwbedrijven voor wie de informatie van Social View een bouwsteen kan zijn binnen de commerciële strategie.

Onderzoek: is “Vakbeurs Elektrotechniek” nog relevant?

Product

De Jaarbeurs is veruit de meest bekende en langst bestaande beurs- en eventorganisator van Nederland. In deze opdracht was het onderwerp de beurs Elektrotechniek 6-18 november.

Opdracht

De casus was om te ontdekken of de geplande beurs Elektrotechniek nog bestaansrecht zou hebben. In een alles-of-niets actie heeft VorteKx mee gedacht en mee gewerkt in gesprek met relevante marktpartijen. Het was met name marktverkenning want na drie maanden bleek de conclusie gerechtvaardigd dat een doorstart van deze beurs niet levensvatbaar was.

Introductie van een nieuw product voor Armstrong

Product

Armstrong Plafonds is wereldwijd, maar ook in Nederland één van de toonaangevende fabrikanten van akoestische systeemplafonds. Voor elk utiliteitsproject heeft Armstrong een passende oplossing waarbij akoestiek en design centraal staan.

Opdracht

Armstrong ondersteunen in de introductie van het nieuwe naadloze akoestische systeemplafond Eleganza bij architecten in de regio Groot-Amsterdam. Personele problemen lagen ten grondslag aan de opdracht maar de introductie moest doorgaan.

Kennisverrijking voor Forbo Flooring

Product

Forbo is wereldwijd, maar ook in Nederland, één van de toonaangevende fabrikanten van vloerbedekkingen.

Opdracht

Voor de projectmatige markt, waaronder bij Forbo elk bouwproject valt op particuliere woninginrichting na, heeft Forbo behoefte aan een kennisvoorsprong over de status van bouwprojecten. Maandelijks levert VorteKx hier aan een bijdrage aan een selectie van topprojecten door middel van online, telefonische en bouwproject bezoeken.

Productteksten voor TechnoTape

Product

TechnoTape is importeur en fabrikant van zelfklevende tapes en verpakkingsfoliën voor de “do it yourself” – en professionele markt.

Opdracht

TechnoTape is actief om bij de professionele bouw- en ijzerwarenmateriaalshops een schapformule uit te rollen. Onder de namen TT-Compact en TT-Bulk. Onderdeel van dit proces was dat er kernachtige toepassingsteksten per product moesten worden geschreven. Per productgroep hebben wij een commerciele vertaling gemaakt naar de meest voor de hand liggende kopers. Denk aan stucadoors, installateurs, vloer- wand en plafond applicateurs enzovoorts.

Telesales voor 50VitaalPlus

Product

50VitaalPlus is sinds 2015 in de markt en richt zich als multimediaal magazine op de groeiende doelgroep vitale 50-plussers. Tien keer per jaar verschijnt een informatief magazine op basis van abonnees en controlled circulation via een netwerk van adverteerders.

Opdracht

Het tijdelijk bieden van ondersteuning in telefonische- en persoonlijke verkoop vanwege een te lage personele bezetting vanwege gezondheidsredenen.