Telefonische acquisitie

Telefonische acquisitie om afspraken te maken voor uw commerciële team is een veelgebruikt middel. Bij VorteKx kunt u daarvoor terecht. Daarnaast zorgen wij ook voor de opvolging van gemaakte afspraken, zodat u geen kansen mist.

VorteKx onderscheidt zich als je bedrijf in de bouwwereld en/of industrie actief is. De DMU van de bouwkolom is pas te doorgronden als je in de branche hebt gewerkt! Voor buitenstaanders is het een ondoorzichtig spel tussen opdrachtgevers, architecten en ingenieurs, bouwbedrijven en toeleveranciers. Voor ons is het eveneens een bewerkelijk, maar wel transparant krachtenveld. Wij brengen uw product of dienst bij de juiste partij op het juiste moment onder de aandacht.

Overtuig uzelf met de onderstaande referenties. Bel gerust voor informatie.

Kan ik u ook verder helpen?

Bent u overtuigd dat ik ook wat voor u kan betekenen? Neem dan contact met mij op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Over Joop Kolkman

Joop Kolkman

Mijn actieve loopbaan in verkoop begon op mijn 21e in de binnendienst. Vanaf mijn 23e werd het buitendienst advertentieverkoop voor makelaarskranten. Gevolgd door vakmedia voor bouw- en techniek. Daarna deed ik veel kennis- en verkoopervaring op in de transitie van traditionele informatieproducten naar online databased applicaties. En ook in de bouwwereld zelf ben ik actief geweest in verkoop van grootschalige (kozijn)projecten.

Ik ben werkzaam geweest voor A-merken als o.a. Cobouw, Schuttevaer, NBD/nbdonline.nl, De Vries Gorredijk/Vrigo+. In dezelfde periode ben ik na scholing bij het NIMA in nevenfuncties actief geweest voor deze organisatie als praktijk examinator en case schrijver van NIMA Sales A/B examens.

Zowel in uitvoerende als leidinggevende verkoopfuncties ben ik altijd geboeid geweest, en op zoek gebleven, naar nieuwe kansen. Noem het strategie, tactiek en/of marketing: als je iets wilt verkopen heb je het allemaal nodig. Verkoop is dus leuk en veelzijdig.

Mijn ambitie met VorteKx is om drie decennia ervaring en kennis te bundelen en u aan te bieden in de vorm die bij u past. Bij voorkeur in de "operatie": waar kunnen we het "vliegwiel" aanzwengelen? En dan aan de slag!

Met het allerbelangrijkste besef: verkoop is mensenwerk, en werk voor en van mensen.