Kennisverrijking

Kennisverrijking is een breed begrip. Met onze ervaring in de bouw- en industrie kan je aan een aantal kenniszaken denken. Zo verrijken wij bouwprojectinformatie voor toeleveranciers met extra info. Uw commerciële team besteedt zijn tijd aan bezoekwerk. Maar met een kennisvoorsprong op de concurrentie.

VorteKx heeft ook een volledig verkooptrainingsmodule ontwikkeld. Een training van een trainer die uw branche doorgrondt, eigen ervaring kan delen en ook nu nog dagelijks met de ‘poten in de modder’ staat, heeft aantoonbare toegevoegde waarde boven een algemene training.

Denk hierbij ook aan je eigen marketingcommunicatie boodschap. Al te vaak zijn we bedrijfsblind geworden voor de kansen van ons eigen leveringsprogramma. Of we communiceren producteigenschappen in plaats van klantvoordelen. Vanuit de ogen van uw klant denken en werken wij mee om uw organisatie, of uw marketingmateriaal, te modelleren naar wat uw klant nodig heeft.

Commerciële kennisverrijking voer(d)en wij al uit voor deze referenties. Bel gerust voor informatie.

Kan ik u ook verder helpen?

Bent u overtuigd dat ik ook wat voor u kan betekenen? Neem dan contact met mij op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Over Joop Kolkman

Joop Kolkman

Mijn actieve loopbaan in verkoop begon op mijn 21e in de binnendienst. Vanaf mijn 23e werd het buitendienst advertentieverkoop voor makelaarskranten. Gevolgd door vakmedia voor bouw- en techniek. Daarna deed ik veel kennis- en verkoopervaring op in de transitie van traditionele informatieproducten naar online databased applicaties. En ook in de bouwwereld zelf ben ik actief geweest in verkoop van grootschalige (kozijn)projecten.

Ik ben werkzaam geweest voor A-merken als o.a. Cobouw, Schuttevaer, NBD/nbdonline.nl, De Vries Gorredijk/Vrigo+. In dezelfde periode ben ik na scholing bij het NIMA in nevenfuncties actief geweest voor deze organisatie als praktijk examinator en case schrijver van NIMA Sales A/B examens.

Zowel in uitvoerende als leidinggevende verkoopfuncties ben ik altijd geboeid geweest, en op zoek gebleven, naar nieuwe kansen. Noem het strategie, tactiek en/of marketing: als je iets wilt verkopen heb je het allemaal nodig. Verkoop is dus leuk en veelzijdig.

Mijn ambitie met VorteKx is om drie decennia ervaring en kennis te bundelen en u aan te bieden in de vorm die bij u past. Bij voorkeur in de "operatie": waar kunnen we het "vliegwiel" aanzwengelen? En dan aan de slag!

Met het allerbelangrijkste besef: verkoop is mensenwerk, en werk voor en van mensen.